[FreeBSD] SCSI scan

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Nov. 19., H, 20:43:33 CET

Hello,

> Van vami fbsd utility egy haszanlatban levo SCSI vinyo badblock
> ellenorzesere? (fsck nem mutat semmi rendellenesseget) A problema az
A camcontrollal ki tudsz adni SCSI parancsokat, persze ehhez tudni kene,
hogy is kell ezt vegrehajtani (en nem tudom :).
Annyit viszont meg tudsz tenni, hogyha az SCSI kartya BIOS-abol ellenorzol
megnezheted a grown es a primary defect listet. Elobbi az, amit a diszk
gyarbol valo kiadasa utan szerez, utobbi pedig az, amit a gyarto a
tesztelesi fazisban kimappel.

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758