[FreeBSD] [OT] boot.catalog / OpenBSD 2.9

Gergely EGERVARY mauzi at expertlan.hu
2001. Nov. 15., Cs, 11:26:37 CET

> sajna nem iso image, csak az osszes file az OpenBSD/i386 konyvtarbol.
> wget-tel szedtem le a ceges ftp mirror-rol.
> Igazandibol nem vagyok egy cd-iro guru (finoman szolva), de jo jonne, ha
> sikerulne az emlitett cd-t boot-olhatora irni. Most akkor a
> boot.catalog-ot kell megadni boot image-nek, vagy valamelyik
> floppy-image-et? (bocs, ha nagyon amator a kerdesem).

ahha

szoval, mivel nem egy-az-egyben masolod az ISO-t, ezert ugye az alapbol
nem fog boot-olni, ebbol kifolyolag a ``gyari'' bootolhato ISO
boot.catalog-jat le is torolheted.

nem tudom, hogy milyen programmal akarod felirni CD-re, (meg kulonosen,
milyen programmal csinalod meg az ISO-t) de a ``hivatalos'' procedura
az lenne, hogy megkeresed a telepito floppy image-et, es megadod a
CD iro/ISO keszito programnak, mint boot image.

-- mauzi