[FreeBSD] ide vagy scsi

Egervary Gergely mauzi at faber.poli.hu
2001. Nov. 14., Sze, 20:07:24 CET

> Nem vagyok otthon SCSI dolgokban, szerintetek érdemes
> beruházni egy SCSI vinyóra (meg persze vezérlőre is,
> mert jelenleg nincs) otthonra? Nem maga a sebesség érdekel,
> hanem inkább az, hogy stabilabb és megbízhatóbb legyen
> a dolog - lehessen nyúzni és ne essen szét a garanciaidő
> lejárta után egy nappal (azaz legalább 2-3-4 évig tutirra
> menjen). Vagy vannak jobban sikerült IDE wd-k is?
> Ha igen, melyek ezek? Előre is köszi:

most eppen az a tapasztalatom, hogy IDE es SCSI teren is
IBM a nyero. persze, ha engem kerdezel, akkor csakis SCSI :)

hasznaltan olcson kapsz valami 2940uw vagy 2940u2w controllert,
es azok azert kitartanak meg egy darabig.

egyebkent ha marad az IDE, akkor keresd az uj, 7200rpm-es IBM
deskstar-t, _nagyon_ csendes (pedig 7200-at fordul ugye)
es 3 ev garancia van ra (a SCSI-re 5 ev)

-- mauzi