[FreeBSD] file system biztonsag

Poloska poloska at freestart.hu
2001. Nov. 9., P, 15:13:24 CET

At 14:19 2001.11.09. +0100, you wrote:
 > amit megtehetsz, hogy nem 1 filesystem-et csinalsz,
 > es bizonyos filesystem-eket read-only-ba raksz
 > azok elvileg nem serulnek ha elmegy az aram

Koszonom, megszivlelendo.

 > azt kellene tudni, hogy mit fog csinalni a gep

Apache es MySQL lesz rajta. Az SQL adatok biztonsaga
lenne fontos. A gyakori mentes termesztesen alap, ugy
gondoltam, ha valami valtozik az adatbazisban automatice
keszul egy biztonsagi mentes, lehetoleg egy masik
gepre.

 > van olyan megoldas, hogy floppy-rol vagy cdrom-rol fut
 > a cd-s valtozat meg inkabb erzeketlen az aramszunetre :)

Sajnos (?) nincs se floppy, se CD-ROM a gepben.

mauzi wrote:
 > mount -o sync ...

Na ez az, ilyenekre is gondoltam. Mert emlekszem, hogy ment
itt par honapja egy eszmecsere arrol, hogy async meg sync,
es hogy a linux alapban async mountol, ami igencsak unsecure.
(Ha az adatbiztonsagot nezzuk.)

Koszonet!
-Po-