[FreeBSD] smbfs / K.O.

Miklos Magyari miklos.magyari at eth.ericsson.se
2001. Nov. 7., Sze, 22:05:24 CET

Zsolt Kuti wrote:

> On Wed, 07 Nov 2001 17:46:13 +0100

> Csinaltam
> Nekem a ~/.nsmbrc tartalmazza a kovetkezot:
> [SERVER:KUTI]
> # use persistent password cache for user 'kuti'
> password=akarmi
>
> Igy megy. Az nsmb.conf-ra vonatkozo infod honnan van?
> Zs

Az smbfs source examples konyvtaraban van a .nsmbrc template-je, abban
irtak kommentben.
Egyebirant en is probaltam az altalad emlitett file-t (gyakorlatilg
ugyanezzel a szintaxissal), de nem ment, ezutan probaltam a globalis
verziot.
Az biztosnak latszik, hogy olvassa a konfigokat, mivel ha egyik sem
letezik, irja, hogy no cfg found, vagy valami hasonlo.

Miki