doglott ext2

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2001. Május. 30., Sze, 21:42:23 CEST

> From: Attila Nagy <bra at fsn.hu>
> Subject: Re: [FreeBSD] doglott ext2
>
> Hello,

> Lehet, hogy hulyeseg, de ha a masodik javaslatat kiprobaltad, miert nem
> probalod az elsot is?
> Lehet, hogy a diszk ujabb tipusu ext2-re lett formazva, az fsck pedig csak
> a regit erti...

Hat erosen ketlenem hogy ez lenne a baj, mert egy debian disztribrol van
szo, nem egy kezzel osszerakott rendszerrol, igy valoszinu, hogy ugyanaz
az ext2-es mkfs van rajta, mint fsck. Es a particio nem kivurol jott,
hanem az adott gepen formaztam egy nappal korabban. De mivel most sajna
nincs hozzaferesem a gephez, nem tudom ellenorizni...

						mortee