[FreeBSD] DNS

Kulcsár Ferenc ferenc.kulcsar at rontgen.onyf.hu
2001. Május. 30., Sze, 12:46:58 CEST

> A latest 9.1.2, lehuztam, elolvastam az install instructions-t es
> befekeztem... hogyan tovabb?!
>
> Nezegettem a portsok kozott nincs bind, annal inkabb van a
> src/contrib/bind alatt.
>
> Ha kovetem az utasitasokak (./configure majd make) milyen
> komplikacioim lehetnek (sorry, de nem birok kiserletezni, a gepnek
> allandoan mukodo allapotban kell lennie)
>
> Le kell-e elotte venni az elozo bind-ot (nem hiszem, de ha megis akkor
> azt elobb le is kell allitani.. nemde?) es ha igen, hogyan?
>
> egyeb jotanacsokat es biztatast varok..

En a kovetkezok szerint jartam el - ha valami nem jo, akkor meg lehet erte
kovezni!!

A forrasnak ha jol emlekszem a /usr/local/bind_kicsomagol_forras konyvtarban
configuraltam es make-eltem, majd a korabbi named-et - biztos, ami biztos -
atneveztem named.old-nak, majd a frissen forditott named-et atmasoltam az
elozo konyvaraba es ujrainditottam. Azota megy!

Feri