NAT

Kulcsár Ferenc kulcsar.ferenc at onyf.hu
2001. Május. 30., Sze, 10:47:57 CEST

Udv Mindenkinek!

Kedves halozatos urak, egy kis felvilagositasra lenne szuksegem a
NAT-olassal kapcsolatban. Olvasgatva a dokumentumokat azt talaltam, hogy
eros rokonsagban all a IP filterrel. Egy helyen meg valami olyasmivel
talalkoztam, hogy ha NAT-olok, az ipf nem igazan fog mukodni, vagy valami
ilyesmi. Vilagositsatok fol egy kicsit, hogy mikor, mit es hogy erdemes
alkalmazni!
Igaz-e az az allitasom, hogy a NAT egy szerenyebb tudasu IP filter, es ha
filterezek, akkor tulajdonkeppen NAT-olok is egyben?

Koszi: Feri

UNIX *is* user friendly. It is just a bit selective about his friends.