[FreeBSD] ftp.hu.freebsd.org leallitas

Zelenak.Gabor at ans.lri.hu Zelenak.Gabor at ans.lri.hu
2001. Május. 22., K, 09:13:35 CEST

Udv Szabolcs,

latom nalatok is a hutes az egyik hibaforras...
nalunk is idebenn az iranyitokozpontban.
az egyik alpha-n gyengelkedni kezdett az
egyik ventillator (egyesek a hangjabol kovetkeztettek
ra), majd nehany honap elteltevel elkezdett
lefagyni az applikacio, es ugy altalaban minden.
ping volt de rsh es tarsai mar nem. -> alpha csere!

[hozza kell tennem, hogy '98 nyara ota talan ketszer
volt igazabol kikapcsolva - es ez csak egy 500-as wks.]

a kerdesem is erre vonatkozik - igaz mar tettem par kort
true64-en (lista) is, de eddig eredmeny nelkul.
szoval tudsz-e valami lehetosegrol, amellyel lehetne
monitorozni az alpha-t - valami ahhoz hasonlora gondolj,
mint ami a "csoro" PC-ken talalhato?
--                 Zelenak Gabor
--               sys.programmer
--   MATIAS Air Traffic Control Center, Hungary
--   HUNGAROCONTROL
--  (36)1-296-9106{FAX}
--  (36)1 296-9107
--  mailto:zelenak.gabor at ans.lri.hu
With Ada.Text_IO;
  Use Ada.Text_IO;

Procedure Hello_World Is
Begin
	Put ("Hello World!");
	New_Line;
End Hello_World;
-- The propeller on the aircraft performs just
-- air-conditioning for pilots, when you switch off,
-- the pilot will be dripping with sweat immediately!