[FreeBSD] openbsd make build

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Május. 19., Szo, 08:54:06 CEST

Hello,

On Fri, May 18, 2001 at 11:39:30AM +0200, Attila Nagy wrote:

> mergemaster az alaprendszerben. Nem tudom miert, de ugy tunt nagyon
> ellenzi. Pedig hasznos cucc.

Valószínűleg azért ellenzi, mert Theo.  Meg mert FreeBSD-n olyan jól bevált.
Vagy nem tudom.  A hivatalos policy-je az neki, hogy semmiféle make nem
nyúlhat az /etc-be, ez a rendszergazda dolga.  Lehet vitatkozni, hogy vajon a
mergemaster futtatása kézi /etc-frissítésnek számít-e... mindenesetre aki
akarja, használja és kész, aki meg nem akarja, szívjon a hagyományos
módszerrel.

Üdv

Mico