[FreeBSD] Fwd: Red Hat compromise

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Május. 17., Cs, 17:02:51 CEST

Szia!

Kerem, hogy ne maszatoljunk, en arra reagaltam, ami a kerdes volt:

On Thu, May 17, 2001 at 02:16:23PM +0000, Gabor Zahemszky wrote:
> [...]
                                    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Valaki azt is magyarazza mar meg, hogy ez az igen ugyes trukk hogyan fogja
> nekem azt is megtenni, hogy az a k* interaktiv shell amit _VALASZOL_, az
> viszont hozzam jojjon, ne pedig bent bolyongjon.

Azt nem mondtam, hogy igy ki is jossz, de ez mint lathato nem volt
kerdes:-)

> Szoval en a druszaval
> tartok, hogy ott meghagtak a routert is!

Es ezert miert kell igy felizgatni magad? Meg ugy altalaban is... ugy tunik
az utobbi idoben a pesti stressz elegge kritikus lehet... hiaba neha le
kell jonni videkre, csend van napsutes jo levego... hmmm milyen jo is az.
Pedig en a varos kozepen lakom, de meg igy is:-)

Nem szamit hallatlannak, hogy a nem tealtalad beszerzett es konfiguralt
router (pl DSL) igenis, hogy predaja lehet kivancsi netvandoroknak. Pl a
szigoruan support celbol defaultbol nyitvahagyott jelszomentes vagy default
jelszavas backdoor, vagy a tftp, vagy... erdekes dolgok ezek es nem mindig
vanak jol leirva a termek papirjaiban se, mar ha a papirt egyaltalan
odaadjak. Az emberek tobbsege meg nem ellenorzi sajat maga, mar csak azert
se, mert ahhoz pl tipusosan egynel tobb gep kellene meg az, hogy az
eszkozre "kivulrol" tudjon ranezni...

Tovabbi nyugalmas napot!

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *