[FreeBSD] xwindows terminla fagyi - meg mindig

Zsolt szsolt at tippnet.co.yu
2001. Május. 11., P, 16:45:02 CEST

Hello,

AS> Aha. Hat... lehet, hogy a KDE igenyesebb ilyenekre?
Hm, emlitettem mar, hogy egy InetlP3 800MHz-es geprol van szo 2
30gigas raidbe kotott harddal amik ATA100-on ketyegnek?? (BTW mirrorba
vannak kotve)
AS> Nezd meg, hogy a monitor mit bir ki es hogy a modeline-k jol vannak-e
AS> beallitva... nalam is igazabol nem a kartya, a monitor nem birja a tempot.

A monitortol nem fagy le a gep (!?) es mint emlitettem a grafikus
kornyezetben szepen dolgozik (csak epp xterm inditaskor fagyik) meg
egy dogos walppapert is bepakoltam..

--
Best regards,
 Zsolt                            mailto:szsolt at tippnet.co.yu