xwindows terminla fagyi - meg mindig

Zsolt szsolt at radiosubotica.co.yu
2001. Május. 11., P, 14:23:19 CEST

Hali,

Csereltem kartyat S3 Trio 3D/2X-rol S3 Savage4-re, de a helyzet ugyan az!

Egyebb eszrevetelek:
1. 640x480-as felbontasban minden dolgozik ahogy az
megvan irva, de ahogy feljebb valtom a rezoluciot kesz. (KDE)
2. Probaltam Windowmaker-ben 1024x768-ban es mukodott (rendessen ment
a terminal)
3. GNOME - Sawfisht es GNOME - Enlight..t nem tudom felinstalalni (error)
   a 4.2-es CD-rol !?!? Othon is ugyanerrol a CD-rol probaltam es ott
   sem ment (az en CD-m a rossz vagy kulonben is bug-os a dolog)
4. neztem bootolaskor milyen kartyakat ismer fel es furcsalom a
kovetkezo sort:
pci1: <S3 Savage 4 graphics accelerator> at 0.0 irq 5
az az igassag, hogy egy AGP kartyarol van szo, es a 0.0-at sem ertem!?

Esetleg kernelben is kell valamit allitani?

Ma ha lesz idom meg kiprobalok meg egy Nvidia TNT2-t hatha beindul a
dolog.

Tovabbi otleteket varok...
--
Addig is udv,