[FreeBSD] PCI modem

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Május. 10., Cs, 21:36:21 CEST

On Thu, May 10, 2001 at 09:27:09PM +0200, Zsolt wrote:
> Hali,
>
> nezegettem a lista archivumat es mar latom, hogy remenytelen...
> de azert megkerdezem: van-e valtozas a pci winmodem tamogatasba
> unix alatt?

Hmhmhm. Valami mozog. De latni meg nem lattam a sajat szememmel.

> Nekem speci LT Winmodem-em van (Lucent PCI) es mostanaban sokat tomtek
> a fejemet a listakon, hogy 'esetleg' linux alatt van mar esely, hogy
> beindul. Mi van FreeBSD alatt?

Hivatalosan semmi. ld lentebb.

> (olyat is hallottam, hogy a 2.4-es kerneltol mar lesz valamilyen
> tamogatas!?)

Van valami ganyolt driver pont Lucent w modemekre ami allitolag Linux alatt
megy. Na most ezt berhelte meg valaki ugy, hogy FreeBSD alatt is allitolag
felismeri a modemet. Azt, hogy mukodik-e nem tudom. Mindenesetre ha nagyon
erdekel akkor keress ra a www.freebsd.org/search oldalon a levlista
keresoben azt hiszem a freebsd-current levlistan lattam. De termeszetesen
semmi garancia nincs ra hogy egyaltalan mukodik. Es nekem nem is szimpi
mert egy linux(?) .o file is van benne amihez nem adnak forrast es ahhoz
kell linkelni a tobbit. Nekem az ilyen roppant gyanus. Mi a franc lehet
ilyen rohadt titkos egy device driveren? Mert a BIOS/firmware az ugye mas
dolog. Csak nem arrol van szo, hogy ha el lehetne olvasni a forrast akkor
mindenki megtudhatna hogy milyen gagyi a hw es mennyi hibat kell elfedni a
driverrel...?

Meg nalam egyebkent is kulso modem rulz ha egyaltalan mert a modem
sz*akodik == reboot nem tul elegans dolog.

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *