[FreeBSD] FAT-ra telepitheto BSD?

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Május. 10., Cs, 15:36:01 CEST

On Thu, May 10, 2001 at 01:17:45PM +0000, Nandori Attila wrote:

> 		Tisztelt Lista Tagok!
>
>    Telepitheto-e valamelyik BSD valtozat FAT16 vagy FAT32 allomany
> rendszerre, es indithato-e Windows alol? Ugy mint a Linux a
> LOADLIN.EXE-vel.

Sajnos nincs ilyen lehetoseg.

>    Letezik-e egy 10 - 20 MByte-os osszeallitasa a BSD-nek, amit
> kulonosebb hercehurca es kockazat nelkul, Windows mellett
> kiprobalhatnek? (A PicoBSD jo lenne, de nem tudom a merevlemezre
> telepiteni, meg egy kicsit bovebbet szeretnek kiprobalni.)

Hat szerintem a legkisebb BSD installhoz is kell vagy 100 mega hely es egy
onallo particio, meghozza elsodleges, mert BSD-t nem lehet logikai
particiora telepiteni. De kiprobalni es megszeretni teljesen
veszelytelen:-)

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *