[FreeBSD] IP zonak

Pecsenyanszky Istvan pisti at c3.hu
2001. Május. 5., Szo, 17:12:49 CEST

Hello!

> Ha hozza tudsz ferni egy BIX router BGP tablajahoz (vagy pld a BIX egyik
> route szerveretol le tudod kerni azokat az AS-eket, amiket rajta keresztul
> hirdetnek), akkor nem gond ennek automatizalasa sem.
> Ha jol tudom valami hasonlot csinalnak a C3-ban, az Akamai freeflow (vagy
> hogy is hivjak :) szerverekkel kapcsolatban.

Nalunk annyi tortenik, hogy a BIX-es routerunk hirdeti az Akamainak
a sajat es a Victor Hugo utcai 193.188.137.1-es routertol kapott
halozatokat (innen tudjak az "akamaizalt" webszerverek, hogy mikor
erdemes a C3-as Akamai szerverek cimeit biggyeszteni a HTML lapokba).

A BIX-es routerek BGP tablaival az a gond, hogy a BIX-en mar kulfoldi
szolgaltatok is vannak, szoval szerintem egyszerubb az ssh-t *.hu-ra
filterelni, plusz osszegyujteni azt a nehany .net vegu domain-t, ami meg
szoba johet, akinek meg nincs normalis DNS bejegyzese, azt meg mondjuk
azert nem engeded be a gepedre :)

Pisti