[FreeBSD] kerdes biztonsaggal/betoressel kapcsolatban (Szilveszter figyelmebe!)

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Május. 4., P, 21:36:20 CEST

Hello,

On Thu, May 03, 2001 at 08:57:06PM +0200, Gabor Dolla wrote:

> egy masik threadben felmerult shell szerver ugye. anno meg en csinaltam
> egyet, amelyik meg mindig megy, bar kb ket es fel eve mar nem en uzemeltetem
> de alapvetoen meg mindig ugyanaz, amit anno felhuztam
> (telnet.datanet.hu bsdi 3.1)
> amig en uzemeltettem szorgalmasan patch-eltem, azota nem tudom lett-e
> patchelve... tenyleg, nem hallottatok valamit arrol, hogy valaki ezt a gepet...
> lehet flame-elni, hogy nem eleg jo, ok, ma mar 1-2 dolgot maskepp csinalnek...

Nos kicsit szétnéztem azon a gépen, hátha tényleg érdekel, mi lett a sorsa,
így magánban... kb abban az állapotban van, ahogy szerintem te hagytad
(kernel dátumból és a különféle fileok dátumából ítélve), némi sendmail config
volt 2000 februárban, sőt, később is, meg motd változtatás (átírták
GTS-DataNetre), ilyesmi...  persze, elég felületesen néztem át, meg biztos
csak a megtévesztő mézesbödönben jártam a real gép helyett, de a user
programok sem valami újak, régi pine, ilyesmi.

Üdv,

Mico