[FreeBSD] ibm

BURJAN Gabor burjang at inf.elte.hu
2001. Május. 4., P, 01:33:08 CEST

On Thu, May 03, Gabor Dolla wrote:
> mondjuk nem tudom, az 5-os AIX mit tudhat, linux komp, stb.
> errol van valakinek infoja ??

Szia,

En az 5.1-es AIX PR anyagjat lattam, amit majus 4-en, azaz ma fognak
elerhetove tenni.  Linux kompatibilitas alatt azt ertik, hogy az include
file-okat, libeket es hasonlo cuccokat ugy helyezik el, hogy a free
software-ek Linux-like kornyezetet talaljanak maguk korul ezzel
megkonnyitve a portolasts.  Amit kiemelnek a fontos valtozasok kozul, az
a JFSv2 (igen, ez lesz az ami nyaron jon ki Linuxra is - legalabbis az
IBM ezt igeri, en nem nagyon hiszem, es ha ki is jon, a ma bejelentett
XFS elonyet nehezen birja majd behozni), illetve az LDAP es az MIT
Kerberos support.

> [...]
> csak azon csodalkozom, hogy par honapja kellett 1 4-es AIX-t
> birizgalni es annyi patch (fixpack) volt hozza, hogy ahhoz kepest a
> sun cluster patch nem is tunik mar olyan nagynak :) lehet, hogy ezek
> majd 5 evig ugy tudjak patchelni a gepuket, hogy 1x sem kell
> ujrainditani ???

Mondjuk en nem tudom, ok biztos kiemelt ugyfelek es naluk maskepp
mukodnek a dolgok, de az itteni AIX-en fixdist utan "melegen ajanlott"
(smitty mondta, neki hinni lehet :) a reboot.

--
buga