[FreeBSD] binarisok olvashatosaga... miert?

Zelenak.Gabor at ans.lri.hu Zelenak.Gabor at ans.lri.hu
2001. Május. 3., Cs, 14:12:56 CEST

felmerult mar valamelyikotok agyaban az, hogy talan
a UNIX rendszer kifejlesztoivel kellene errol - a
most mar tenyleg leragott csontrol - diskuralnia?

talan meg tudnak magyarazni, hogy ennek a
"ketsegtelenul" hatalmas urnek a biztonsagban -
(nevezetesen az "r" jogosultsagnak)
miert kellett benne maradnia tobb mint 30 eve
a unix-ban....

azert szalljatok mar le a foldre!

ha meg valakinek forradalmian uj otlete tamad
az abszolute biztonsagos kornyezetrol, az
vegre cselekedjen - es ne tegyen fel ugyetlen
kerdeseket. lehet csatlakozni a mukodo
project-ek valamelyikehez, es ott eloallni
a farbaval.

/****************************************
                 Zelenak Gabor
            system programmer
 MATIAS Air Traffic Control Center Hungary
 (36)1-296-9106{FAX}
 (36)1 296-9107
 mailto:zelenak.gabor at ans.lri.hu
int