[FreeBSD] kerdes biztonsaggal/betoressel kapcsolatban (Szilveszter figyelmebe!)

Gabor Dolla agdolla at graviton.hu
2001. Május. 3., Cs, 12:48:00 CEST

> Ez utobbi miert is? Ha a (logolast nem szamitva) egy bitet nem mozditok
> arrebb a diszken, akkor milyen kart okoztam?

a rendszer uzemeltetoi esetleg tobb orat avval toltenek, hogy ellenorizzek,
hogy tenyleg nem okoztal-e kart -> kart okoztal, az uzemeltetok kieso munkaideje
mivel gondolom 1 uzemelteto sem hinne el, ha ott hagynal a gyokerben 1 README-t
amiben leirod, hogy csak korulneztel, es ne izguljanak, nem bantottal semmit

egyebkent is, a koruton ha pl pisztollyal rohangalsz, akkor is leultetnek
ha egyebkent nem is lottel le senkit...

Gabor