[FreeBSD] Lassu eleres

Zsolt szsolt at radiosubotica.co.yu
2001. Május. 3., Cs, 09:49:12 CEST

Hello,

NT>         Nalunk is volt ilyen regen. Akkor az volt a baj, hogy a
NT> halokartyak full duplexre voltak allitva defaultbol, es ha jol emlekszem a
NT> hub nem birta. Kb. fel ev utan rajottunk; levettuk half-duplexre a
NT> kartyakat, es azota megy, mint az atom. Milyen halokartyak/hubok/switchek
NT> vannak?

A halozat 10 Mbites 3 HUB-al.
A halokartyak vegyessen vannak 10 es 10/100 Mbit-esek. Egyedul a
10/100-sokon lehet allitani duplex, vagy halfd. A 10-eseken van 32bit
NDIS-el es 16bit NDIS-el. Egyetlen dolog amit allitottam a kartyakon,
hogy HUB-onkent (3 van) csak 1 gepnek adtam BROWSE MATER-t.( default
AUTOMATIC-on all, de sokat veszekedtek es kikapcsoltam oket)

Kulonben nem hiszem, hogy a halozattal volna a gond, mert ntop-al
figyelem es nem nagy a forgalmam rajta. A masik oka, hogy 2 honapja
meg NT4-es mukodott mind file-server es azzal nem voltak sebesseg
problemak.
Ami a cserevel jott az az uj jogok. Az NT-n szinte semmi vedelem nem
volt (nem volt ra szukseg), mig a BSD-n mar felallitottam egy
komolyabb authentikacios dolgot...

BTW. a BSD-n 10/100-as Dlink van, de azt nem en allitottam be (ebben a
pillanatban nem is tudom, hogy hol kene), az is lehet, hogy nincs jol
beallitva...

--
Best regards,
 Zsolt                            mailto:szsolt at radiosubotica.co.yu