OpenBSD/alpha

Istvan Gyenes frts at simba.sch.bme.hu
2001. Május. 1., K, 23:59:34 CEST

A bsd.hu-n olvastam.
>Örülünk neki (Mico, 2001. április. 23. , 19:01)
>
>Örülünk neki. Annyit szeretnék még megérdeklõdni, ha már Alpháról van szó:
mi van az
>OpenBSD-s Alphával? Hivatalosan a FreeBSD-s és az OpenBSD-s Alpha port is a
NetBSD-
>félébõl lett, s mégis, FreeBSD oly szépen muzsikál, míg OpenBSD el sem
indul sok
>normálisabb Alphán.

Ha valakit érdekel a következoket tudom mondani.

Nincs az OpenBSD/alpha -nak port maintener-e. Legalábbis jelenleg
hivatalosan. Így senki sem veszi a fáradtságot, hogy a NetBSD-ben
bekövetkezo változásokat commitálja az OpenBSD source-ba. Az OpenBSD/alpha
port éppen elég tragikus, az elozo snapshot be sem bootolt. Probálkoztam
több embernél - eléggé sikertelenül - egy muködo snapshot-ért.A legutolso
pre2.9 (?) már bootol - ezt szerintem Theo csinálta - , használom is. Azaz
használtam.
Nincs valakinek kedve ezzel foglalkozni? Ha van egy kis idom én beszállok.
Egyáltalán van még *BSD/alpha rajtam kívül ?? :-)) Bár az igazat megvallva
sokkal nagyobb dolog lenne a Jensen támogatást rendesen kihegedülni a
NetBSD-ben... Annak tudnék ám én igazán örülni :-)

Na ennyi voltam üdv,

--
frts