[FreeBSD] smssend

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Május. 1., K, 19:47:15 CEST

Hello,

> A scriptek nem hibásak, hanem nagy részükhöz www-n regisztrálnod kell
> magad. A w777 bedöglött, nem fog többé menni, kérdezd meg a Westelt,
> ők nem akarják, hogy az előfizetőiknek mindenféle "mocskos" SMS-eket
> küldözgessenek.
Miert doglott be? Ezt nem ertem. Nekem ugy tunik, hogy az egyetlen
problema, amiert az smssend nem tudja elkuldeni az SMS-t az az, hogy nem
kap cookie-t azokon a lapokon, ami be van allitva neki.

Igazabol most nem tudom megnezni jobban, mert a lynx sem kap cookie-t, mas
meg nincs, ugyhogy gondolom valami javascriptes fondorlat lehet benne. Nem
ertek hozza, latszik :)

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758