[FreeBSD] 4.3-RELEASE rendetlenkedik

Simonek Peter pacsom at kossuth2.radio.hu
2001. Május. 1., K, 10:18:08 CEST

On Sun, 29 Apr 2001, Miklos Niedermayer wrote:

> Nem igazán, sőt, nagyon jónak találom a 4.3-at.  Az install CD, illetve
> pontosabban a sysinstall és a csomagkészlet hibáiról ill. hiányosságairól
> hallottam csak híreket.

A napokban szerettem volna a 4.3-at CD-rol telepiteni egy gepre, amiben Mylex
DAC960 RAID controller van. Eszrevette az eszkozt, de a fajlrendszert mar nem
tudta megcsinalni. Eppen keznel volt egy 4.1-RELEASE, szo nelkul felment.
Utana cvsup, update, es most mar 4.3-STABLE fut rajta. Kellemetlen
meglepetes volt, jo par orat elvesztegettem miatta...

     Simonek Peter
pacsom at kossuth2.radio.hu