[FreeBSD] Static Link Server

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Már. 31., Szo, 16:57:48 CEST

Hali!

On Sat, Mar 31, 2001 at 04:08:25PM +0200, Attila Nagy wrote:
> Az eredeti otlettol fuggetlenul:
> neha kell, hogy statikusan forditott cuccaid legyenek.
>
> Pld ha egy szolgaltatast chroot()-ba , vagy jail()-be zarod jo ha
> statikusan linkeltek, mert igy nincs szukseg a libekre, er valami a noexec
> mountolt particio, stb, stb.
>
> Ahol felhasznalok shell hozzaferessel rendelkeznek szinten hasznos
> lehet...

Ez mind igaz lehet, de nem teszi a konkret otletet sokkal hasznosabba, vagy
megvalosithatobba.

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *