[FreeBSD] Static Link Server

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Már. 30., P, 19:55:05 CEST

Hali!

Az otlet mind szep es jo, de azt mondd meg nekem, minek?

Ha nem sajnalsz adott esetben hatalmas binarisokat letoltogetni a frissites
erdekeben, akkor komolyan mi tart vissza attol, hogy egyszeruen a
sysinstall-ban kivalaszd az "Upgrade" opciot?

Az ugyanezt csinalja, csak normalisan.

Portokkal meg ugyanez. A fuggosegeket nem usznank meg igy se, csak eppen te
passzolnad le oket elegansan magadrol. Arrol nem beszelve, hogy ez az
"kivansagmusor" forditas, amihez gondolom arra gondoltal, hogy mindig a
legfrissebb forrast hasznaljuk, hatalmas terhelessel jarna mind a szerverre
mind a halokapcsolatra nezve. Azert nem veletlen, hogy meg a cvsup szerver
is csak negy orankent frissit... komolyan, nem akarlak megserteni, tenyleg
nem, de szerintem ez a latszatmegoldas nem sok elonnyel es sok hatrannyal
jarna.

Lehet, hogy egy kicsit en is ludas vagyok benne, de annak ellenere, hogy
nem nagyon esik rola szo a listan, termeszetesen semmi akadalya annak, hogy
make world nelkul frissits egy rendszert, csak annyi, hogy a snapshotok
nincsenek fenn magyar szerveren, de egyebkent... es package-ket is nagyon
szepen lehet akar sysinstall-bol is installalgatni, nem kell portokat
hasznalni ha nem akarsz. (csak en jobban szeretem, mert ugy vagyok vele,
hogy gepido van, halozat meg nem mindig, ugyhogy csak dolgozzon a proci)

Ezek a kivansagmusor megoldasok engem inkabb egy McDonalds-ra
emlekeztetnek:-) ("Kerek egy McBakancs szenyat MCipofuzovel elvitelre")

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *