[FreeBSD] MPEG lejatszas

Aries aries at bsd.hu
2001. Már. 23., P, 11:23:54 CET

Hell!

On Thu, Mar 22, 2001 at 11:46:24AM +0100, Adam Szilveszter wrote:

> Tudom en is megtalaltam. De ez egy olyan pelda volt ami jol mutatja,
> mennyire Linux-centrikus a program. Egyebkent szerintem aki nem tudja,
> milyen procija van, az... (es nem, azt mar a programnak kell tudnia, hogy
> ha ez egy PIII akkor tud SSE-t, ha csak PII akkor meg nem. Ld pl bsd.cpu.mk
> FreeBSD-n, ami pont ilyesmivel foglalkozik az ujabb verziokban.) Tehat
> magyaran IMHO annyi elvarhato, hogy valaki azt meg tudja mondani, hogy neki
> egy AMD K6-2-ese van vagy egy Celeronja. A tobbit meg a programnak kell
> tudnia. Es maris nem vagy platformfuggo, ami mar onmagaban jo dolog.

De mitol lenne ettol platformfuggo? Es mi van akkor, ha nem az ove a gep,
es nem rebootolhat, nem szedheti szet etc?

> Sajnos az avi-hoz is azt hasznal es ezert asszem nem megy nelkule, ami
> nagyobb baj. Mert akkor akkor is kell hogy ott legyen, ha sose fogom
> hasznalni. (nem probaltam ki, hogy mi van ha nincs ott, mivel FreeBSD-n le
> se fordul.)

Ez igaz, de a program meg csak 0.11-nel tart. Nem hiszem, hogy le kellene
hurrogni egy felkesz programot, mert nem lehet nativ codeceket szedni hozza.
A .dll-ek meg ha jol tudom legalisan vannak benne terjesztve, szoval nem
ertem mi a bajod. A BSD-re irt programok kozt is biztos van freeware program.

> Orulok, hogy orulsz:-) Nem mindenkinek van keznel egy Linux gepe eleg sok
> loerovel erre a celra, engem nem is ez erdekelt belole.
>
> Na mindegy, valaki majd csak portolja FreeBSD-re es legalabb valasztasi
> lehetosegnek meglesz.

IMHO azert nincs FreeBSD-port, mert a keszitoiknek nem (nagyon) hasznaltak
meg FreeBSD-t. Van vmi jo manual portskrealashoz? Mert nagyZH het utan
lehet, hogy megprobalkoznek a portjaval.
bye,
--
    _    _
|. ( \  / )  |.http://vlug.vein.hu/~aries  - not yet :( -   .|