[FreeBSD] MBE.

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Már. 23., P, 09:44:13 CET

Hali!

On Fri, Mar 23, 2001 at 06:52:40AM +0100, Suveg Gabor wrote:
> igen. Te reszt tudsz venni valamiben ? :)

Ja. Csinalom a hirverest. A tolem megszokott stilusban minden esetben ha
ugy latom, hogy van erdeklodes. Itt Szegeden legalabbis. Ezenkivul
lelkiismereti ugykent figyelemmel kiserem Zahy erofesziteseit arra, hogy
egy jogasz kollegat megteritsen az igaz hit zaszlaja ala.

Meg persze allamvizsgazok, jovo hetfon...(azaz harom (!) nap mulva. Afe.)

(BTW nagyon szepen koszoni a CD-t az ocsem. Sajnos a hw minden kiserletnek
makacsul ellenall, amely FreeBSD telepitesere iranyulna. Most eppen stray
IRQ 7-el szall el a sio driver inicializalasakor, illetve Trap 18-al a plip
driver betoltesekor. A franc gondolna, hogy ilyen finnyas a 4.2 is. Es
termeszetesen az obligat "Bezzeg a Linux minden tovabbi nelkul megy
rajta!"(TM) szoveg itt is igaz. Hmmm.)

> vagy havazol... ?

? Nem vagyok en se Holle anyo, se Nagy Fekete Felho(TM) es kulonben is
tavasz van mar, kell a fenenek a ho... inkabb jojjon le mindenki Szegedre
es elvezze a napsutest!

> szvsz szerintem semmi kulonos nincs benne...
> este kitettem...

Tenyleg nincs. Bar remeljuk egy kis lepes az egyesuletnek, es egy nagy
lepes lesz a magyar BSD arenanak.

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *