[FreeBSD] off MS+telekomunikacio

Nohl Attila Rajmund Attila.Nohl at eth.ericsson.se
2001. Már. 22., Cs, 17:11:24 CET

On Thu, 22 Mar 2001, Adam Szilveszter wrote:

> Miert es ahhoz mit szoltok, hogy legalabb a bankjegykiado automatak egy
> resze (Olivetti) kb 4 mega RAM-al egy modositott DOS-t futtat? Es ahhoz
> kepest nem is fagy le olyan sokszor.

Van egy feladat: fusson egyetlen program megbizhatoan egyetlen tipusu gepen.
Nem kell multitask oprendszer, nem kell, hogy szazfele videokartyat
tamogasson az oprendszer, nem kell, hogy filesystem-e legyen, viszont
sajat billentyuzetet es sajat halozati protokollt kell kezelnie. Erre a
feladatra nem a DOS a legjobb? Meg csak a forras se kell a modositashoz,
mert nyugodtan meg lehet kerulni, ha arra van szukseg. A DOS fagyasai
abbol jottek, hogy nem vedte a rosszul megirt program elol a hardvert.
De ha csak egyetlen program fut a gepen, aminek egyebkent is _nagyon_
stabilnak kell lennie, akkor ez nem problema.

                                Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
 tried it."