[FreeBSD] MPEG lejatszas

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Már. 22., Cs, 15:00:45 CET

Szia!

On Thu, Mar 22, 2001 at 12:18:14PM +0100, Gabor Zahemszky wrote:
> Csak ne kene neki Motif-library ...

Ja. De jo neki a Lesstif is.

> Persze nekem mindegy, en ugyis azt
> szoktam csinalni, hogy cdcontrol play.  Tudom, hogy irtad, hogy most epp
> nem megy a -CURRENT-en.

Most eppen imigyen produkalja magat:

acd0: PLAY_BIG - ILLEGAL REQUEST asc=0x21 ascq=0x00 error=0x04

Nem, fogalmam sincs mi baja van. Gondolom a szokasos (SCSI-n megy, ugyhogy
OK szindroma)

> (Ilyet en valamikor 2.0/2.1 idejen ereztem, a sajat
> kartyas Sony-val, amikor a 2.0-s cdkezelo kezelte, az ugyanazok
> alatal ebbol a forrasbol irt cdcontrol nem kezelte a CD-met, majd a
> kovetkezo verziobol a regi cdkezelo ki is maradt, ugy hurcoltam magammal
> ket-harom verzion keresztul a regi binarist, meg a hozza levo libeket. :-)

Suxxxx:-)

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *