cd lejatszas, volt: MPEG lejatszas

Zsolt Kuti kuti at cetelem.hu
2001. Már. 22., Cs, 14:55:39 CET

Gabor Zahemszky wrote:

> Csak ne kene neki Motif-library ...  Persze nekem mindegy, en >ugyis azt
Ja. Gyorsan ki akartam probalni, de lealltam vele, mikor lattam,
hogy a Motifot akarja letolteni.
A java miatt fent van az openmotif-devel-2.1.30-4_MLI Open Motif
2.1.30 - Development libraries and header files
Ez nem volt eleg. Panaszkodott valamelyik lib hianyara.

> szoktam csinalni, hogy cdcontrol play.  Tudom, hogy irtad, hogy
En is azt hasznalom. Jo fapados, szeretem, minek ide csicsa, eleg,
ha jol lejatssza ;) Bar neha jo lenne egy kicsit elore porgetni a
szamot...
Neha furcsa. Van olyan lemezem, ahol a szamok tobbsegenel ujra
kezdi ugyanazt, kezzel kell tovabblokni.

Zsolt