[FreeBSD] ext2

Aries aries at bsd.hu
2001. Már. 22., Cs, 08:28:08 CET

hell!

On Tue, Mar 20, 2001 at 03:08:06PM +0100, Gabor Zahemszky wrote:

> Hm.  Most rendkivul szemet leszek.  Azert ez a Linuxtol kicsit furcsa,
> hogy ketten is adtatok azt a valaszt, hogy 2.2.x-szel ez megy, nekem meg
> azzal nem ment (igaz, az utolso mintha 2.2.17 lett volna, es nem 18, amivel
> probaltam).  Cserebe nekem megy a 2.4-gyel, neked meg nem.  Hm.  Hm.

Nem lehet az, hogy a FreeBSD-s UFS-ben is tortentek valtozasok 4.0 tajekan?
Tudod, en 4.1.1-tol kezdtem el hasznalni.

> Egy ujabb kerdes: _ugye_ fejbol irtad ezt a sort, merthogy hda4 - az tudtommal
> a negyedik M$ particio, (BSD-ul slice), es Te az azon a slice-on levo BSD-s
> particiot akarod mountolni, azaz hdaX (mint irtam, X>=5).  De ha rosszul tudom,
> javitsatok ki, ha meg nem, akkor esetleg allitsd at azt az fstab-ot :-)

Nem, jol tudod :)
Kisse meg van varialva a particios tablam, vhogy igy nez ki (pontos infokat nem
tudok mondani, mert a gepem epp szereles alatt all):

primary 1: ext2
primary 2: fat32
primary 3: extended
primary 4: ufs

Namost, igaz, hogy a primary 4 a freeBSD, de fizikailag elobb kezdodik az
extendednel. Elkepzelheto, hogy ettol hulyul meg?

A hiba pedig vmi ilyesmi:
error: ufs_read_superblock:
  too many mounted filesystems or bad superblock on hda4

kb.
bye,
--
    _    _