[FreeBSD] Nehany hir

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2001. Már. 21., Sze, 10:24:08 CET

Molnár Márton wrote:

> Mar a vincseszterek sem a regiek.
> Bezzeg az en idomben... ;)
> mm

Hat nekem nem hianyoznak a 20 megas vincsik, amikrol DOS
alatt 5 sec alatt jott fel a norton commander. En annak idejen
sem hasznaltam bad sector-os vinyot, mert az mar megbizhatatlan
volt, fontos adatot nem biztam ra. Nem fontos adatot viszont nem taroltam.
Egy felhasznalasi teruletuk volt az ilyeneknek, oktatokent a lemezes
tarolo szerkezetet mutattam be veluk.

SzeFe