[FreeBSD] qt (?) gond

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Már. 19., H, 18:58:32 CET

Hello,

On Mon, Mar 19, 2001 at 12:31:01PM +0100, Fazekas Mihaly wrote:

> Honnan tudhatom meg, hogy a qt -ben kijavitottak -e az ominozus
> magyar-ekezet hibat, ill.:
> 	- meg lehet -e tudni, hogy az elozo levelem elment -e odaig
> 	- ha nem, akkor erdemes -e oket meg emlekeztetni
> 	- erdemes -e mashova is irni, mint a ports at freebsd.org

Szerintem írhatsz a Qt ill. KDE portok FreeBSD maintainerjének,
biztos segíteni fog.  Persze előbb talán a Qt-seket lenne érdemes rugdosni, de
ha ők nem, akkor írj a port maintainernek, hogy rugdoskodjon ő.  Talán a
portolók szava egy kicsit jobban számít, néha elég sokat dolgoznak az
alkalmazások készítői helyett...

Üdv,

Mico