[FreeBSD] cikk az Edupage-bol

Suveg Gabor gsuveg at sgmobil2000.hu
2001. Már. 19., H, 19:13:48 CET

Miklos Niedermayer irta 2001, Mar 19-n 04:45PM (GMT+0100)-kor
 "Re: [FreeBSD] cikk az Edupage-bol" temaban:

> Mi az hogy :))
+neznek en is 1t.

> Öreganyám se látott ilyen gyors Javát :)
aki tud az tud. jo lenne az a java csak...

> Nem kérdés, ha G3-am lesz itthon (G4? álmodik a nyomor), milyen rendszer lesz
> rajta :)
inkabb egy G4 notebook az uj dvd-st ajanlom. (csak kicsit huzos az ara...)
mert ugye sokat utazol. legalabb a vonaton tudnal dvd-t nezni :)

--
Gabor Suveg <gsuveg at sgmobil2000.hu> | http://www.sgmobil2000.hu/gsuveg.pgp