[FreeBSD] ext2

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Már. 14., Sze, 20:50:40 CET

On Tue, Mar 13, 2001 at 05:20:55PM +0100, Kovago Zoltan wrote:
> Helosztok!
>
> Segitenetek (megint :)) mert benazok itt ezerrel.  Mountolni szeretnem a
> masodik IDE vezerlon levo (master) vincsimen, az egyetlen ext2
> particiot. Ehhez beirtam, hogy: mount -t ext2fs /dev/ad2s1 /mnt/linux,
> mire a rendszer visszairt, hogy: "ext2fs: /dev/ad2s1: Invalid
> argument". Mit csinaltam rosszul? (en az eszkozre gyanakodtam)

Nyert. Valoszinuleg /dev/ad2s1a lesz, ha ez az egyetlen particio rajta.

Sok sikert!

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *