[FreeBSD] Jail kerdes

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Már. 14., Sze, 20:21:01 CET

On Tue, Mar 13, 2001 at 07:32:11PM +0100, HEGEDUS Ferenc wrote:

> Elkezdtem a man page alapjan jail-t csinalni
> es gondjaim tamadtak.  (FreeBSD 4.2 RELEASE)
> Felraktam cvsup-bol a /usr/src ala a source-kat
> amik kellenek, majd a make hierarchy, make obj
> utan az /usr/src-ben a make depend megallt.
> Az a nyugje, hogy a /usr/src/bin/sh/Makefile-ben
> forditana egy file-t (printf.c) ami mint file
> nincs is ott. Ha kiveszem a Makefile-bol
> kesobb ujra es ujra leakad (pl /usr/sbin/ldconfig)
> itt mar a .c-kben is matani kell, hogy tovabbmenjen,
> sot van olyan konyvtar ahol mar csak a Makefile
> van prezentalva egyetlen file sincs ott es szerintem
> [...]

Hello,

Zahy kezdett el egy makejail.sh nevu scriptet, aztan en fejlesztgettem,
hogy a bsd.hu-n azzal keszitsuk a jail-eket.  Ket napja itthon
megcsinaltam egeszen fenomenalisra, de sajnos elvesztek a dolgaim (mint
mindig).  Ha raer kb. hetvegeig, akkor ugyis megcsinalom ujra.  Amugy nincs
benne nagy muveszet, eleg egy mtree-vel (vagy akar kezzel is) megcsinalni
egy konyvtarfat, es abba belemasolgatni, amire szukseged van.  ldd-vel
vagy objdump-al megnezed, hogy az egyes binarisoknak milyan shared library-
fuggosegeik vannak, es azokat is szepen odamasolod.

Udv

Mico