Egy ntfs -el valo kerdes

Christian Hamar krics at www.exs.hu
2001. Már. 14., Sze, 03:41:39 CET

Volna itt egy kis gond. Adott egy ntfs (win2k) particio. Ezt kellene freebsd alatt write moddal bemountolni. Olvastam man mount -nal hogy ntfs -nel van valami 'lecsokkentett' write support ntfs -re. De nekem eddig meg nemsikerult csak read-only mod-ban bemountolni. Probaltam fstab-nal rw opciot megadni, de semmi hatasa nemvolt. Kell a kernel-be valami extra option esetleg, amivel ntfs -t write mode -ba is letudom kezelni ? elore is thx a valaszokat.

-krix-
--------- következ? rész ---------