Jail kerdes

HEGEDUS Ferenc dark at elte.hu
2001. Már. 13., K, 19:32:11 CET

Sziasztok

Elkezdtem a man page alapjan jail-t csinalni
es gondjaim tamadtak.  (FreeBSD 4.2 RELEASE)
Felraktam cvsup-bol a /usr/src ala a source-kat
amik kellenek, majd a make hierarchy, make obj
utan az /usr/src-ben a make depend megallt.
Az a nyugje, hogy a /usr/src/bin/sh/Makefile-ben
forditana egy file-t (printf.c) ami mint file
nincs is ott. Ha kiveszem a Makefile-bol
kesobb ujra es ujra leakad (pl /usr/sbin/ldconfig)
itt mar a .c-kben is matani kell, hogy tovabbmenjen,
sot van olyan konyvtar ahol mar csak a Makefile
van prezentalva egyetlen file sincs ott es szerintem
nem az en toldozgatasom az eredmenyre vezeto
megoldas. :) Mit csinalok rosszul?

The end is important in all thing