[FreeBSD] MPEG lejatszas

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Már. 13., K, 12:06:48 CET

Hali!

Ez engem is erdekelne, (vagyis en se talaltam ra megoldast:-) mint ahogy az
is, hogy miert csak a closed-source mpegtv progi tudja az MPEG filmeket
*hanggal egyutt* lejatszani. Olyan bonyolult ez? Vagy van valami jogi
akadalya? (en mar az utobbira gyanakszom, mert azt azert nem hiszem, hogy
ennyire gugyek lennenek az OpenSource fejlesztok... biztos valami idiota
leszabadalmaztatta ezt is. Pusztuljanak a szoftver szabadalmak!)

Addig is, hat, az atneveleshez hasznalj bevalt eszkozoket... gumibot,
sokkolo, stb:-) ja es szerintem egy akkora gepen amit emlitettel,
legfeljebb korlatozott elmenyben lesz reszed egyebkent is... kb mintha en
akarnek DivX-et vagy MPEG4-et nezni a PII-233-al.  (na jo, ennyire talan nem
lesz korlatozott:-)

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *