[FreeBSD] Re: background (Fw: hehehe)

Amon Tamas sajt at amon.hu
2001. Már. 13., K, 09:45:18 CET

On Tue, 13 Mar 2001 00:22:43 +0100, R and Mayer LTD wrote:

>Huuu, ez az "akárkinek" ez elég pontatlan volt....
>Ugy egyébként szoktad olvasni a listát? Vagy csak irsz!
>Elég szomorú, hogy ilyenekkel kell foglalkozni, de kell.

Nem szoktam olvasni, csak irok. Egyebkent igazad van, foglalkozni
kell az ilyen dolgokkal, de azt hiszem ezt a listat nem erre talaltak
ki. Van linux lista, van security lista, van egyesulet lista,
biztosan van lelkisegely lista is, de ez speciel egy bsd-lista, amin
- szerintem - bsd-kkel kapcsolatos szakmai kerdeseket kellene
megbeszelni.
De, ha ugy gondoljatok polemizaljatok ezen nyugodtan tovabb. Engem is
erdekel a tema, de nem ide tartozik, ugy gondolom.

--
Amon Tamas
sajt at amon.hu