[FreeBSD] background (Fw: hehehe)

Tornyossy Csaba tonyo at linda.direct.hu
2001. Már. 12., H, 14:28:06 CET

Tisztelt Mindenki!

Tisztelt? Feri!

Teljesen elamultam amikor elolvastam leveled, ilyen kistilu aljas
gerinctelen levelet regen olvastam. Mind mondottam volt, a felelosseget
vallaltam, annak ellenere, hogy nincs ellenem bizonyitek, ugyanis
nem! jartam bent a megtort gepen. A maganlevelezes nyilvanossagra hozatala
nem tartozik az erkolcsos megnyilvanulasok koze, bar ezt nemertem, hogy te
mint lelkesz ezt miert nem tudod? Az ellenem iranyulo lejaratasrol csak
annyit, hogy en egesz nyaron azert dolgoztam, hogy legyen gep ami viszi a
netbsd.hu-t. Lett. Aztan azert, hogy halora tehessuk. Ezt elintezted, es
mikor ugy alakult, hogy ceges gep kerult a netbsd.hu ala, es nem felelt
meg a kivanalmaknak, en probaltam segiteni, amit elutasitottal. A vaxomat
amit talaltam aznap vittem el hozzad, hogy megtalaltam. Azt se mondtad
kosz B+. Es miutan nem tudtal vele semmi ertelmeset kezdeni, en a heten
nekialltam helyet szererzni egy vax csoportnak, es probaltam a netbsd
magyar vax portjaval foglalkozni, de te kistiluen a szemelyed ellen
iranyulo veteknek vetted, hogy elhoztam toled. Na mind1, rolad ennyit,
ugyanojan szar vagy mint en, csak en legalabb gerinces vagyok temeg nem.
Ne is valaszolj, mert a listarol leiratkozom, a leveleid meg mennek a
/dev/null-ba. Agyo`

PS: legnagyobb tevedesem az volt, amikor a baratomnak hittelek.

Tonyo

Tornyossy Csaba				e-mail: tonyo at linda.direct.hu
Budapest
HUNGARY 				Phone: +36 20 3883794