[FreeBSD] portok, passwd

Gabor Dolla agdolla at graviton.hu
2001. Már. 12., H, 10:51:06 CET

agdolla at agdolla:~ > grep 111 /etc/services
sunrpc          111/tcp                 # SUN Remote Procedure Call
sunrpc          111/udp                 # SUN Remote Procedure Call

gondolom a portmappert- kell leloni az 111-hez, de lehet, hogy valami
mas rpc-s szart

> Az 587 az uj sendmailnek valamilyen uj rfc szerinti uj csodaja (de szepen
> megaszondtam!).  Es mint ilyen, sendmail.cf-ben van a hozza tartozo opcio,
> amivel le lehet tiltani.  Majd a Dolla Gabi a nevet is megmondja, de ha nem,
> otthon elo tudom keresni.
szerintem fut egy pwcheck nevu progi nalad, ami a cyrus csomag resze
ezt hasznalja a sendmail az smtp authentikacional
plusz ha cyrus imap-ot hasznalsz, akkor az is
ha nincs ra szukseged, szerintem ki lehet konfigni

gabor