[FreeBSD] betores

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Már. 9., P, 12:03:09 CET

Kedves mindenki!

Tudom, hogy a FreeBSD listan ez egy kicsit
offtopic is, meg mar tegnapelotti sztori is
de annyit szeretnek mondani, hogy noha nem
vagyok egyesuleti tag, de amikor ma veletlenul
ezt a threadet olvastam, eloszor is megdobbentem.

En azt gondoltam, hogy ezen a listan (es persze
az Egyesuletben)komoly felnott es felelossegteljes
emberek vannak. Hogy ez "nem olyan" hely.

Nem eloszor fordul elo a vilagtortenelemben, hogy
valaki megszedul a hirtelen felfedezett hatalom
hatasara, ami a kezebe kerult. De. Van ahol nem
ezt varja az ember. Hogyan is bizhatnal kulonben
abban, hogy a rendszergazda akire rabiztad a halozat
uzemelteteset, nem inkabb a felhasznalok maganeletenek,
titkainak kilesesevel, es esetleg ennek kozhirre tetelevel
fog foglalkozni? Nem veletlenul surgetem regota, hogy
felelosseget, felelosseget, felelosseget a szamitastechnika
minden teruleten. Ez nem jatek! Mar regota nem az. Nem jatek
a programozas, nem jatek a rendszeruzemeltetes, nem jatek
a halozatfelugyelet. Es nem is "belsos dolog" amiert "mellesleg"
otszamjegyu nettokat akaszthat le valaki, de senkinek semmi
koze hozza amugy.

Masreszt azt is szeretnem mondani, hogy nagyon
szomoru vagyok. De legalabb az illetoben volt annyi,
hogy felallt es merte vallalni a kovetkezmenyeket. Ez
mindenkeppen ertekelendo. (Egy esetleges buntetoeljarasban
is enyhito korulmeny.)

Remelem, hogy tobb ilyen nem lesz.

Sz. on Tour 2001. Jelenlegi allomas: Budapest.