[FreeBSD] cron es mailes ertesites

Pelhrimovszky, Zsolt Pelhrimovszky.Zsolt at evosoft.hu
2001. Már. 8., Cs, 13:41:31 CET

Szia!

Ezt a problemat en igy oldottam meg:
a root altal kuldott leveleket lokalisan a sajat accountomra kuldom,
ahol a .forward
tartalma a kovetkezo:

"|sed -e 's/root@/toor@/' | mail -s forwarded hehehe at valos.mail.cim"

Nem csinal mast, mint a kuldot (root) masra csereli le (toor), valamint
tovabbkuldi.
Tudom, nem a legelegansabb, de megy. Ilyen "forwarder" celra
hasznalhatsz egy teljesen erre a celra szant accountot is.

	Pzso