[FreeBSD] memoriafoglalasi gondok

Sickboy sd209 at hszk.bme.hu
2001. Már. 8., Cs, 11:33:46 CET

Gabor Dolla wrote:

> [...]

Szerintem minden ganyolas helyett probald meg a tomb deklaraciot
fv-n kivulre tenni.
Ugyanis amit fv-ben deklaralsz, az lokalis valtozo lesz -> stack.
Amit fv-n kivul, az nem lokalis -> heap.
Ezen kivul probalkozhatsz olyanokkal, hogy static char, ezzel elvileg
fv-ben is mukodik, ha jol sejtem.

Megjegyzem, hogy nem az oprendszerben kell keresgelni az atallitas
lehetoseget, hanem normalisan kell megirni a programot...

.SiCk of IT.