[FreeBSD] betores

Pelhrimovszky, Zsolt Pelhrimovszky.Zsolt at evosoft.hu
2001. Már. 7., Sze, 17:46:48 CET

Sziasztok!

En csak annyit mondok, hogy az alabb emlitett tettek nem meltoak
hozzank. A retorziorol pedig annyit, hogy aki ilyet tesz, az az
egyesulet celjaival nem ert egyet (ez a rautalo magatartas esete).
Amennyiben pedig igy akart reklamozni minket, akkor lehet, hogy
ismertte, "hirhedte" tett minket, de ebbol inkabb ne kerjunk.

Egyetertek.

Udv:
	Pzso