[FreeBSD] memoriafoglalasi gondok

Varga Gusztav borzos at sch.bme.hu
2001. Már. 7., Sze, 15:23:33 CET

	hali,

> Emlekeim szerint egyes libc-k mallocnal is 64k-ban maximaltak az
> egyszerre lefoglalhato maximalis meretet....
> A login.conf-rol meg az a hir jarja, hogy sok feature meg nem
> implementalt ...

	A 64M-t szerintem tisztazhatjuk, a 65536*1k az pont annyi, es ha
mar itt tartunk, a tombmeretet is [1024][1024][<x>] formaban megadva, pont
x>=64-nel szall el.
	masfelol ez a funkcio tuti mukodik, legalabbis 64M ala le lehet
csokkenteni ezt az erteket, es csokkentes utan a program is az uj ertek
felett kez crashelni. <- tehat a stackes dolog igaz lehet.
	csak ugye emelni kene rajta :)
	lehet, hogy ez architektura kerdese?

	a soft es hard limitrol annyit, hogy ugy nez ki, kulon
parameter nelkul mindketto allitodik, tehat ezzel nincs gond.

	tovabbi otleteket szivesen varok. bye,
			borzos