[FreeBSD] Re: [FreeBSD] Re: [FreeBSD] linux -> freebsd átállás

Sickboy sd209 at hszk.bme.hu
2001. Már. 6., K, 14:42:59 CET

"Pirity Tamás Gábor" wrote:

> => 2. hasznaljanak az userek operat. most mar van ingyenes (ok reklamot
> =>  kell nezegetni) a stabilitasa kicsit rosszabb a netscape-nel, de a
> => netscape is szar gyors es kicsi
>
> És nézhetõek vele a ,,kurrens'' lapok?

Tapasztalataim szerint igen.
Az BIZTOS, hogy *nix-os NS4.x-nel sokkal jobban, es emellett lenyegesen
kevesebb eroforrast zabal.

Ami jol megjelenit mindent, az a Mozilla, most 0.8-nal van, ki is probaltam,
bongeszonek mar azt hasznalom, de meg sokat kell fejlodnie.
Sajnos lassu. Olyan szinten, hogy itt (900as gep, 200MBrammal 1 darab
felhasznalora) is idegesitoen lassu tud lenni. No nem a  megjelenites,
az szerintem kiraly gyors, de a kezelo felulete valamiert nagyon lassu.

Azert drukkolok neki, ha ez egyszer elkeszul, akkor vegre lesz rendes
brozerunk is.

> Azt hiszem, nem a pluginek jelentik a gondot, acrobat readert meg szerintem
> max. én használok néha. Szerintem fõleg a javas lapokkal van gond.

Probaltal beepitett java helyett java plugint hasznalni ?
Az allitolag sokkal jobb. (De ezt nem probaltam.) Nalam a JAVA default off,
azt csokolom.

> A netscape memóriafoglalása sokszor elég nagy, de ha korlátozom 10M-ra a
> userek memóriafoglalását, akkor el se indul nekik a netscape, ha meg
> nagyobb korlátot adok meg nekik, akkor nem igazán megyek vele sokra,
> mert ugye 15 gépnél 15x20M az jóval több a gépben megtalálható 192M-nál...

De meg mindig jobb, mert meg tudod fogni a 50-100 megakat evo peldanyokat.

> Fõleg az a baj, hogy ha igazából elkezd halódni, akkor már be sem
> tudok lépni, a konzolnál sem, hogy kilõjem a ,,fölös'' processzeket.

Erre jo megoldas lehet egy -19 -es shell, amit mondjuk lock-olhatsz,
ha kozben esetleg masik vt is kell.
Vagy valami bill. kombinaciora esetleg mehet killall -9 netscape
;)
Mondjuk ezt nem tudom, hogy lehet jol megvalositani.

> Debian 2.2 -- Linux 2.2.16

Ez a kernel BUGOS!!!!!
Nagy loadnal jonnek elo a hibai, ha tenyleg ilyet hasznalsz, akkor csereld
ujabbra!

.SiCk of IT.