[FreeBSD] pvm

Pelhrimovszky, Zsolt Pelhrimovszky.Zsolt at evosoft.hu
2001. Már. 5., H, 18:00:43 CET

Sziasztok!

Nem csak PVM (XPVM)letezik, hanem tobb mas toolkit is.
Pl: Pade, MPI, SMARTS, SILOON, PAWS, POOMA, LAM, MOSIX olyan kulcsszavak
a temaban, amelyekre erdemes rakeresni.
Az elottem hozzaszolok velemenyet en is csak megerositeni tudom: ezek
altalban olyan keretrendszerek, amelyek a parhuzamos/elosztott
programozasnak a kommunikacios problemait oldjak meg, illetve tarkarjak
el a hasznalo elol. Az hogy a nyujtott lehetosegeket a te alakalmazasod
hogy tudja hasznositja, az mar tole fugg. Mas es  mashogy mennek a
dolgok a SETI at HOME-nal, egy idojaras-szamolo gepnel illetve egy
fordito-clusternel. (Ugy tudom, hogy az FBSD-release-ek is ilyeneken
keszulnek, a sok package miatt.)

Lehet, hogy meg mindig jo alternetiva egy egyszeru cel-protokollt
megvalosito rendszert megcsinalni mondjuk perl alapon. (Ilyet is lattam
mar.)

Es akkor az SMP-kepes forditokrol meg csak nem is szoltunk -- ez persze
lokalis mese...

Udv:
	Pzso